för mycket

Jag har lite mycket på jobbet. Ändå kan jag inte komma på ett enda vettigt skäl till att inte tillbringa halva arbetsdagen med att köra gocart med en leverantör. Det måste väl ändå vara den vettigaste prioriteringen man kan göra.

Det är svårt att förklara hur det kan vara så roligt att ratta runt en trampbil med gräsklipparmotor runt nåt som liknar en cykelbana. Jag menar… trampbil med gräsklipparmotor… det är ju ungefär vad jag kör till vardags nuförtiden… jag säger bara Aygo

0 Responses to “för mycket”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv