fan…

…jag tror jag är nere på botten nu.

Jag har just besökt Linda Rosings blogg.

Idag hade hon visst haft tvätttid.

6 Responses to “fan…”


  1. 1 Anna onsdag 11 juni, 2008 kl. 19:59

    Äsch, kalla det omvärldsbevakning så känns det bättre 😉 Tänk att hon tvättar. Alldeles själv, Precis som vanliga människor.

  2. 2 samtidigt torsdag 12 juni, 2008 kl. 07:41

    Mmm… det är ganska mänskligt. Fast det krävs lite mer för att övertyga mig om att hon är helt vanlig. Glömde förresten kolla om hon var ihop med den där dörrvakten eller inte just nu…

  3. 3 Louise torsdag 12 juni, 2008 kl. 14:52

    Jag försökte läsa hennes blog här om dagen men blev tokig på att hon upprepar samma sak flera gånger. Som inlägget där hon hade fått blommor av sin chef. Meningen ”jag fick blommor av min chef idag” återkom i mycket säkert fyra gånger under inlägget, bildtext och rubrik inräknat.

    Hur mycket ska vi sätta på att Lindas chef vill ligga med Linda? Blommor förra veckan och ”lyxlunch på Sturehof” igår? Hmmmm…?

  4. 4 samtidigt torsdag 12 juni, 2008 kl. 18:23

    Nu blir jag jätteförvirrad… Om hon har en chef borde det innebära att hon har ett jobb! Undrar vad hon är nuförtiden? Det brukar växla liksom…

  5. 5 Ninni fredag 13 juni, 2008 kl. 10:40

    What the f**k. När jag skulle surfa in och kolla tvätt-status hos Linda får jag bara upp ”Access denied”. Vilket pretto-företag man jobbar på…

    Fler tillåtna bloggar åt folket.

  6. 6 samtidigt måndag 16 juni, 2008 kl. 07:39

    Dina chefer har förmodligen just så bra koll de behöver! Se till att sköta dina excel-ark istället!


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv