intensivhelg

Jag äter kolhydrater. Det är bra. När det är för sent att träna är det bra att äta kolhydrater. Det känns bra. Det kommer att behövas.

04.06 på lördag morgon bär det iväg från Motala. Eftersom träningsintensiteten varit sådär, hoppas jag att det kommer att ta sådär 11-12 timmar. Det vikitga är att hinna tillbaka till matchen 18.00.

Jag är lite fundersam på hur det ska gå med kroppen när jag förmodligen måste stå på nåt hak (gissningsvis Harrys) i två timmar och trängas framför nån TV. Men det kommer att gå. Jag kommer dessutom att ha förtjänat min öl!

0 Responses to “intensivhelg”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv