mitt i em-yran [uppdaterad]

TV4 sänder Ängelholms FF-Landskrona BOIS. Direkt från Ängelholms Idrottsplats. En spännande tillställning som BOIS kan vara glada de lyckades få med sig en poäng i från.

Jag konstaterar:
-Utbudet av TV-sänd idrott har ökat.
-Ängelholms FF har utvecklats sedan min tveksamma karriär i pojklagen. Då var det en kärv tillvaro i mitten på fyran och det kostade 20 kr i inträde. Nu är de riktigt respektabla. Jag är imponerad.
-Ängelsholms Idrottsplats ser inte direkt ut som en väldsarena i TV heller.

Jag funderar över:
-Undrar om de spelar den där käcka låten innan match… ÄFF är det bästa laget…

[Vidare efterforskningar har visat att Ängelholms Idrottsplats numera heter Änglavallen… samt att detta evenemang var en folkfest av betydliga mått, med både orkester och korvgrillning! Inget nytt om den där låten dock.]

2 Responses to “mitt i em-yran [uppdaterad]”


  1. 1 Mr Epo måndag 23 juni, 2008 kl. 10:37

    Gillade den mobila kranen som körts dit för att få lite överblicksbilder…

  2. 2 samtidigt måndag 23 juni, 2008 kl. 16:04

    Visst var det smart! Sett nån match från Mölndal i TV på sistone?


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv