undringar från semifinalen [uppdaterad]

-Varför, VARFÖR ennvisas arrangörerna med att spela Seven Nation Army på stadion inför varje match? Ett av tidernas bästa gitarriff har nu förvandlats till ett fobollspöbelsbröl som tjatas i 90 minuter varje match. De borde straffas på nåt sätt!

-Om nu TV4 lyckas sända en match i superettan från Ängelholm, hur kan det komma sig att man misslyckas med att sända en EM-semifinal?! Det kanske inte är just deras fel… Men hur är det möjligt!!?

-Varför är det nästan 4 minuters fördröjning på sportradion via webben?!

-Jag var på väg att fråga mig hur mycket tur turkarna kan ha i den här turneringen… men nu fick de bita i gräset i alla fall!

[Uppdatering: Det var visst TV4:s fel. Fy för dem.]

3 Responses to “undringar från semifinalen [uppdaterad]”


  1. 1 Mr Epo torsdag 26 juni, 2008 kl. 08:44

    Ha-ha! TV4 borde koncentrera sig på superettan. Varför inte storbilds TV på torget i Ängelholm så man kan följa bortamatcherna också?

    Det enda positiva med gårdagens katastrof är att alla som har en aversion mot TV4 och dess medarbetare i rutan, fick vatten på sin kvarn. Känslan är bitterljuv?

  2. 2 Magic torsdag 26 juni, 2008 kl. 17:55

    Ja, man blir generad av ”Seven nation army-malandet”. De har pajat den låten för mig…

  3. 3 samtidigt torsdag 26 juni, 2008 kl. 20:19

    Det sägs att TV-sändningen i bl a Al Jazeera fungerade utmärkt. Jag tycker det är berättigat att hata TV4 lite nu. Dessutom är jag övertygad om att de inte brölar Seven Nation Army-riffet på matcher i Superettan.

    Jag ska koncentrera mig på superettan nu.


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv