28 september

Nya skor införskaffade, resa och hotell bokat. 28 sep ska jag lufsa runt den här rundan.

Vad ska ni göra?

6 Responses to “28 september”


  1. 1 Mr Epo söndag 29 juni, 2008 kl. 23:09

    Då är det bara lite lätt löpträning som är kvar på listan?

  2. 2 samtidigt måndag 30 juni, 2008 kl. 08:41

    Konstaterade just att det enda jag sprungit på nio veckor är GBG-varvet. Och det var sju veckor sedan… Men vad 17, jag har ju iaf ett par nya fina skor!

  3. 3 Miss Pling måndag 30 juni, 2008 kl. 14:24

    När jag och lilla Björkman var på shoppingrunda i Berlin köpte vi skorna där, dessutom mer än ett par. Dessutom blev rundan längre än en mara! Jag tycker ni killar alltid fiskar efter så mycket uppmärksamhet! Ingen sport är så krävade som shopping…

  4. 4 samtidigt måndag 30 juni, 2008 kl. 16:48

    En viktig sak som skiljer ett marathon från en shoppingrunda:
    -Man har inte en vecka på sig när man spirnger marathon.

  5. 5 Anna tisdag 8 juli, 2008 kl. 21:35

    Alltså, det ser aslångt ut. Du ska inte kolla om det går någon buss istället 😉

  6. 6 samtidigt onsdag 9 juli, 2008 kl. 21:44

    Jag räknar med att det finna någon slags sightseeng-buss man kan hoppa på vissa sträckor. Det borde det finnas.


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv