samtidigt på TV6 [uppdaterad]

Jag är ganska konservativ. Jag har aldrig gillat de här dataanimeringarna som förpestar alla filmer nuförtiden. Jag gillar gamla mastodontfilmer med massor av livs levande statister. Eller hederliga gamla trickfilmningar av StarWars-klass.

Därför är det nästan obegripligt att jag en lider mig igenom Hajen 3, ett högkvalitativt inköp TV6 bjuder på denna sommarkväll. Effekterna i filmen är förmodligen det som håller mig kvar. Det är säkerligen de sämsta som gjorts sedan Ed Wood var i farten på 50-talet. Hajen är jättestor och ser arg ut. Men den rör inte en fena. Det beror naturligtvis på att den är av plast, men tanken är väl att man inte ska fatta det.

Underhållningen är i alla fall hög. Vi pratar kalkon. Kolla in glaskrosset!

[Uppdaterad: Har googlat. Den är gjord i 3D! Därav de usla effekterna. Den hade nog funkat på bio med sånadär brillor. Fast sånt är förstås skit samma för TV6.]

0 Responses to “samtidigt på TV6 [uppdaterad]”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv