semestern

Den är slut nu. Semestern. Det är ok. Inte så kul, men ok.

Det har varit bra. Solen har lyst över mig. Jag har rest. Träffat människor. Träffat bäbisar. Träffar djur. Det är många som ska hinnas med när det är semester. För mig är det poängen med semester.

Jag har åkt bil. Åkt mycket bil. Planeringen var inte optimal. Då blir det till att åka mycket bil. Fram och tillbaka. Hit och dit.

Många platser har passerats. Calvi, Cap Corse och Ascodalen på Korsika, Marseille och Cassis i Sydfrankrike och Malmö, Ven, Österlen, Åhus, Malung, Ängelholm med mera här på hemmaplan. Alla vackra platser på sitt sätt. Nedan lite bilder. Fler finns under Fotoalbum.

Nu ska en ny fas inledas. Det ska tränas. Ätas nyttigt. Springas marathon. Men inte nu. Nu ska jag ta en folköl.

[rockyou id=119946501&w=451&h=300]

0 Responses to “semestern”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv