tänker

Jag sitter på kontoret och tänker på hur min kund ska bära sig åt för att sälja mer herrskor i sina butiker. Eller… det är det jag har betalt för att tänka på.

Egentligen tänker jag på att jag vill ha en radiostyrd helikopter.

4 Responses to “tänker”


  1. 1 Miss Rotor tisdag 19 augusti, 2008 kl. 17:13

    Då är det kris! Inte att ha idétorka menar jag utan om du börjar drömma om RC-farkoster?!
    Hann du inte leva ut det begäret på ”Magasinet”?
    Det är då man vet att vuxna män börjar få det FÖR bra…

  2. 2 samtidigt tisdag 19 augusti, 2008 kl. 20:57

    Det är 15 år sen jag var i leksaksbranschen. Då fanns det inte ens radiostyrda helikoptrar.

    Jag vill har en helikopter. En radiostyrd. Nu. Så är det!

  3. 3 Magic tisdag 19 augusti, 2008 kl. 21:16

    Kommer osökt att tänka på några scener ur filmen ”Vuxna människor”.

  4. 4 samtidigt onsdag 20 augusti, 2008 kl. 17:18

    Inte sett filmen, men förutsätter att den handlade om lyckliga människor som gladde sig åt vad leksaksvärlden har att erbjuda…


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv