skörd

 

3 Responses to “skörd”


  1. 1 Turtlegirl torsdag 4 september, 2008 kl. 20:41

    Vilken härlig bild att se!
    Hoppas de smakar toppen också!

    Mina fint på G så jag har också skörd här av och till.
    Några i taget.
    Bild kommer från min odling.

    Mumsa på!

  2. 2 Anna torsdag 4 september, 2008 kl. 21:15

    Är det en konstnärsgrej med fotot eller varför har den första tomaten inget ”skägg”? Annars måste jag nog säga att jag aldrig sett mer perfekta tomater!

  3. 3 samtidigt fredag 5 september, 2008 kl. 12:22

    Den mystiska första tomaten saknar mössa för att den plockades lite slarvigt. De är snyggare med…


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv