simma coolt…

Jag var inte den enda som tyckte att jag simmade som en kärring i helgen. Det undgick inte Frk Triathlon heller. Så nu är jag inskickad på crawl-kurs.

Första lektionen om ett par veckor. Fortsättning följer…

2 Responses to “simma coolt…”


  1. 1 Turtlegirl onsdag 10 september, 2008 kl. 21:52

    Känner igen stilen, rätt så lik min egen *L*

    SimTurtlan

  2. 2 samtidigt fredag 12 september, 2008 kl. 11:17

    Jag simmar snart sådär. Fast lite fortare. Och snyggare.


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv