jag och haile gebrselassie

6 dagar kvar tills jag, Haile Gebrselassie och 39 998 andra står på startlinjen i Berlin. Om jag känner mig färdigtränad? Tja… jag har köpt mer kolhydrater i pulverform än Haile ätit i hela sitt vuxna liv. Och mer energy-gel än han skulle orka bära med sig under loppet.

Så jag ska nog komma i mål bara några timmar efter honom. Det tror jag nog.




Närmast bekanta kan följa loppet live om ni går in på min fan-sajt till höger!

2 Responses to “jag och haile gebrselassie”


  1. 1 Miss Tri tisdag 23 september, 2008 kl. 19:30

    Lycka Till!! Missar nog loppet live eftersom jag av någon anledning lovat att åka upp till Stockholm och springa lidingö 15 km. Kommer bli en pina! Nog om mig….
    Här kommer visdomsord från Miss Tri:
    Smärta är bara svaghet som skall ut ur kroppen – i helgen är det dags att bli av med en hel del 🙂 Tänk på det framförallt efter 35 km…

  2. 2 samtidigt tisdag 23 september, 2008 kl. 21:34

    Mmmm… Lidingö kan också göra ont. Gör det ont i Berlin ska jag tänka på vad ni har gjort innan maran när ni är igång som värst… 🙂


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv