veckans gästbloggare: gul

Denna vecka får Gul utrymme för sina funderingar.

hÄj! dÄt är JaG somm är gUl! Idag hAr jAg mEst såvit. dÄt e liTe kåNstigt här föR hoN dEn hÅriga haR inTee vArit heMma idAg. jAg tror hOn jaGar muSisar. hOn e jette-BrA på mUsisar! KåNStigt atT hoN e bortA i aLLA falL. HenNes halSbANd äR häR. JaG luktAR deT är HENes. KåNstigt.

JaG tyker mYket är KoNStigT! Dät MESta faKTIskt. KånStigT och FarLIgt. De dÄr TvÅ stORA e OCkså känsTIGa. LitE i ALLa fall.

DeT endA i HeLA vÄRLdeN sÅm intE e kONStiGT e hoN deN håriGa. hOnn e BÄst i hEla verlDEN.

nU skA jaG såva iGen. SeN äR hoN den hÅriga tilBaKa.

AnnARs e dE jettekÅnstigt.

1 Response to “veckans gästbloggare: gul”


  1. 1 Miss Pling fredag 26 september, 2008 kl. 10:56

    Stackars liten! Kan ni inte hitta en ny kompis till henne? Det tycker jag ni ska satsa på. Och så fall en som fångar färre mus än Gul så hon får bli värstingen nu ett tag.


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv