berlin 17:02

Det var ju kul… I mål på 4.09. Benen känns som timmerstockar.

Over and out från Berlin!

7 Responses to “berlin 17:02”


  1. 1 Turtlegirl söndag 28 september, 2008 kl. 22:41

    Grattis grattis!

    Bra kämpat!

    Han slog visst maratonvärldsrekord han Haily något något sånt namn också.

  2. 2 Miss Pling måndag 29 september, 2008 kl. 15:08

    Starkt jobbat!
    Men visst måste de där nio minuterna kännas väldigt retliga?
    Hade du inte känt dig stum efteråt hade jag varit benägen att hoppa på träningskoncept a la dig men nu tror jag det får vara…

  3. 3 samtidigt måndag 29 september, 2008 kl. 20:46

    Tacktack

    De där nio minuterna är väääldigt mycket tid… så det störde mig knappast. Det enda jag ville vara att komma i mål så jag slapp att springa mer…

  4. 4 Miss Pling tisdag 30 september, 2008 kl. 09:05

    Jag tycker mig skönja en viss censur och redigering på denna sidan…
    Jag som trodde det var ett fritt medium.

  5. 5 samtidigt tisdag 30 september, 2008 kl. 09:52

    Ja, du Pling… kärt barn må ha många namn, men i denna anonyma internetvärld kan det hända att del smeknamn från min ungdom bara försvinner…

    Annars skulle jag börja kalla dig Great White…

  6. 6 Miss Pling tisdag 30 september, 2008 kl. 10:21

    Jaha du. Så du vill mörka ditt förflutna? Det har jag insett att det inte är lönt.
    Och sen du bangade och gav vika för TV-peljaren så har jag ju inte betalt TV-licens på många år så nu är dessutom min politiska karriär över innan den ens började.
    Och föresten, Tom Petty kan aldrig vara fel som inspirationskälla…

  7. 7 samtidigt onsdag 1 oktober, 2008 kl. 21:16

    Mitt förflutna är fläckfritt. Definitivt. Helt och hållet!


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv