genomlyst

Jag svarar på frågor. Sitter i långt enskilt samtal med den välfriserade konsulten. Dyr är han säkert. Vi pratar om dimensioner, axlar, känslor och uttryck. Hur jag hanterar olika situarioner. Hur jag reagerar. Hur jag förstår.

Det ska tas reda på vem jag är egentligen. Om jag överhuvudtaget går att samarbeta med. Själv är jag tveksam till just den biten. Men det är ju liksom inte mitt problem.

Efter en veckas analys, säker dyr, ses vi igen och jag får veta vem jag är. Vilka jag tillhör. Så, ja… en sånhär är jag:

Snabba, fyndiga, stimulerande, alerta och frispråkiga. Har många resurser att lösa nya och utmanande problem. Stor förmåga att se konceptuella möjligheter och sedan analysera dem strategiskt. Bra på att läsa av andra människor. Uttråkas av rutiner, gör sällan samma sak mer än en gång på samma sätt, går med lätthet från ett nytt intresse till ett annat.

0 Responses to “genomlyst”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv