den gule hämnaren

Det var vår sista killkväll idag. Jag och Gul. Och visst jag kanske sa nåt i morse om att jag skulle skynda mig hem och så. Kanske nåt om att vi skulle leka lite. Kanske mörkade jag att jag skulle komma hem lite sent och vara småpackad…

Gul är dock inte den som accepterar vita lögner. Eller att sitta instängd i en tråkig lägenhet för den delen.

Hämd.

Förmodligen det enda som ekade i den lille gynnarens hjärna när han besutade sig för att för första gången på ett halvår utnyttja sin låda på toaletten för ett riktigt mästerverk. Som om det vore den sista gången han tömde sin tarm. En sanitär olägenhet av episka dimensioner. Märkbar på en halv kilometers avstånd.

Jättekul att komma hem till. Tack ska du ha…

Vi får väl se om jag vaknar när du krafsar på sovrumsfönstret vid fyratiden och vill in…

0 Responses to “den gule hämnaren”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv