examen

Jag har förresten tagit examen i crawlning nu. Inte illa. Efter några sista uppmuntrande ”men… försöööök sträcka på dig nu” från simtränaren och en avslutande lagkapp, där jag för övrigt sunkade mitt lags ledning genom att försöka göra en snygg voltvändning, var det bara att kliva upp ur bassängen.

Nåt märke att sätta på min märkessköld bredvid Baddaren, Fisken, Magistern och de andra troféerna, var naturligtvis inte att tänka på. Nu vet jag i och för sig inte var min märkessköld med alla de fina märkana tagit vägen. Men ändå. Ni fattar.

De är nog lite för hårda för märken, de där triathlon-människorna som arrangerade det hela. Fast de snålade inte med uppmuntran till att ge sig på en Iron-Man vilken helg som helst.

Hur som helst. Det kan bli en fortsättningskurs. Måste bara öva lite.

1 Response to “examen”


  1. 1 Miss Tri måndag 20 oktober, 2008 kl. 19:23

    Grattis!! Måste nästan få se prov på dina nya färdigheter snart… kan erbjuda gratis lektion 🙂 Den kommer garanterat inte innehålla någon voltvändning, det kan nämligen inte jag 🙂


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv