ge mig en kofot och ett par timmar…

…så fixar jag en fulländad ursäkt för att beställa hämtpizza.

3 Responses to “ge mig en kofot och ett par timmar…”


  1. 1 Anna söndag 2 november, 2008 kl. 14:54

    Oj, sådär mycket ståhej behöver inte jag åstadkomma för att hitta en ursäkt för pizza…

  2. 2 Anna söndag 2 november, 2008 kl. 14:55

    …för mig räcker det med tanken på att slippa dra fram disk 😉

  3. 3 samtidigt söndag 2 november, 2008 kl. 18:42

    Mmm… det händer även att jag har ursäkter som inte är lika fulländade som denna…


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv