Hur mogen var jag i helgen då?

Dags att sammanfatta helgen.

-Demonterat en köksinredning – Moget
-Målat ett tak – Moget
-Gjort the doubble (dvs besökt både Hornbach och Bauhaus utan att äta emellan) – Moget
-Tränat och ätit rätt – Moget
-Sett en snutt på Dansbandskampen på SVT – Moget
-Tagit hand om katter – Moget
-Varit på 40-årskalas – Moget
-Diskuterat hus och trädgård på 40-årskalas – Moget
-Stagedivat från bardisk på 40-årskalas – Moget

Okej… jag är lite osäker på sista punkten, men jag måste ändå konstatera att jag beter mig väldigt moget för närvarande.

3 Responses to “Hur mogen var jag i helgen då?”


  1. 1 Mr Epo måndag 3 november, 2008 kl. 11:13

    Helt klart material för en hel serie reklamsnuttar för pensionssparande…

  2. 2 Miss Pling måndag 3 november, 2008 kl. 14:49

    Det kan då rakt inte varit någon crazy 40-årsfest. Ingen som de jag går på…
    Efter dem tar man hämtpizza…

  3. 3 samtidigt måndag 3 november, 2008 kl. 17:42

    Jag är aldrig crazy. Jag är lugn, stabil och sansad. Även på fest. Det borde du känna till.


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv