medelålders akademiker trashar hotellrum

Långtråkigt på hotellrum. Funderar på att göra nåt galet. Utanför ramarna. Över gränsen.

I första hand funderar jag självklart på över att kasta ut TV:n genom fönstret. Sen funderar jag på att häva i mig all sprit i minibaren och sen springa ner och streaka i receptionen. Kanske bjuda upp några uteliggare på hotellrummet och ha fest. Eller fixa översvämning i badrummet.

Till slut fastnar jag för att gå och ställa till oordning bland toa-grejerna på handfatet!

Rock’n roll!

Städerskan kommer att ha nåt att prata om i månader!

Helt jävla galet!

Före

Efter

3 Responses to “medelålders akademiker trashar hotellrum”


  1. 1 Anna torsdag 4 december, 2008 kl. 12:31

    Vilken liten rebell du är 😀

  2. 2 samtidigt fredag 5 december, 2008 kl. 18:06

    Jag skulle kunna vara med i ett gubb-rockband…

  3. 3 Nina tisdag 9 december, 2008 kl. 21:57

    Minst lika roligt som att streaka 😀


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv