meningslös sysselsättning

På min lista över meningslösa tidsfördriv kan jag nu lägga till ett meningslöst rundklickande i Hitta Gatubild. Funkar som Google Streetview fast bättre. Finns för Stockholm än så länge.

hitta1

När jag vill göra något ännu mer meningslöst brukar jag fundera över den mystiske mannen med paket som är på väg in till vårt Stockholms-kontor.

2 Responses to “meningslös sysselsättning”


  1. 1 Mr Epo fredag 19 december, 2008 kl. 17:07

    Bara för Stockholm? Ohh, surprise…
    Bojkott!

  2. 2 samtidigt fredag 19 december, 2008 kl. 17:29

    Jag är övertygad att såndana här tjänster kommer att finnas tillgängliga för Mölndal inom, låt oss säga 15 år…!


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv