WTF

Jag har förlikat mig med tanken. Jag finner det till och med helt ok. Nu är det slut på ledigheten. Verkligheten kallar. Soffan får nöja sig med katten som sällskap i fortsättningen. Daytime-TV likaså.

Jag har kommit upp ur sängen. Knatat iväg genom gryningen. Tagit plats på kontoret och loggat in på min dator.

Då kommer chocken. Rätt i fejset. Som en påminnelse om livet innan jul.

Det visar sig att allt som jag sköt upp strax före jul och allt som jag i mellandagarna påpekade för mig själv att jag faktiskt kunde lösa när jag är tillbaka på kontoret, verkligen ligger och väntar på mig! Det har inte försvunnit! Ingen annan har gjort det!

Skit!

2 Responses to “WTF”


  1. 1 yllet onsdag 7 januari, 2009 kl. 17:29

    Ja jag tycker det är dåligt!!!

  2. 2 samtidigt onsdag 7 januari, 2009 kl. 18:23

    Till råga på allt ringer folk och vill att man ska göra saker. Och mailar!
    Vad är det frågan om!!?


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv