å så lite gnäll… [uppdaterad]

Visst det kan vara ett i-landsproblem.

TV:n på mitt hotellrum är är skitjobbig. När man byter kanal måste man trycka två-siffriga tal när man byter kanal. Vill man glo på ettan måste man alltså trycka ”01”. Vad är det för mongo som konstruerar en sån TV? Jag blir förbannad.

Jag ska aldrig mer bo på det här hotellet.

[Uppdatering: Nu kom jag på att jag missade Top-Gear i tisdags för att Kanal 9 inte fanns på den där skit-TV:n. Tryckte man ”09” kom nån annan kanal. Det verkar som om tekniksamhället har börjat gå baklänges.]

2 Responses to “å så lite gnäll… [uppdaterad]”


  1. 1 Jessica torsdag 12 februari, 2009 kl. 09:42

    Större problem än dunväst i bil, absolut….

  2. 2 samtidigt torsdag 12 februari, 2009 kl. 14:44

    Nej, inget ilandsproblem kommer att slå att det är jobbigt att köra bil i dunväst för att bältet sitter konstigt.


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv