en sväng till…

-Jag hänger med till Berlin förresten.

Vi har kommit en km på träningsrundan när Oljamannen nämner det som om det vore en liten fikarunda vi skulle ut på. Halvdasken har alltså värvat fler till höstens marathon. Underbart. Jag kommer inte att komma undan.

Dagen efter mailar Flygplansmannen i samma ärende. Varenda jävel ska tydligen springa marathon. Det är bara att falla till föga och anmäla sig.

Jag ska springa Berlin Marathon. Igen. Jag trodde jag var färdig med det.

10 Responses to “en sväng till…”


  1. 2 Mr Epo torsdag 19 februari, 2009 kl. 23:40

    Finns en plats till VR också…

  2. 3 samtidigt fredag 20 februari, 2009 kl. 10:24

    Igår blev jag erbjuden en plats i Öppet Spår av Telia-mannen. Finns det någon som inte vill dra in mig i käcka idrottsövningar…?

  3. 4 Fröken C fredag 20 februari, 2009 kl. 11:27

    Jag drar inte in dig i käcka idrottsövningar. Jag ser snarare till det blir lite balans i din tillvaro och kommer med glada tillrop i baren istället 😉

  4. 5 samtidigt fredag 20 februari, 2009 kl. 11:34

    Tack för att du finns Fröken C!

  5. 6 Mr Epo fredag 20 februari, 2009 kl. 11:44

    Läste en undersökning att män har svårt att finna nya vänner i vuxen ålder utan får nöja sig med det han skrapat ihop sedan ungdomen.

    Mao taskigt saldo, bara att snöra på sig dojorna…:-)

  6. 7 samtidigt fredag 20 februari, 2009 kl. 16:42

    Det jobbiga är när de man drack öl med i sin ungdom plötligt krisar och ska ge sig på en massa idrottande.
    Ja, såna som du…

  7. 8 Fru L fredag 20 februari, 2009 kl. 16:59

    Du och alla dina polare har kommit in i 40-års krisen. Det gäller att hållar kvar vid ungdomen och visa att man fortfarande kan… Snart kommer de också att minska på spritförtäringen och börja prata om att söndagarna är alltför värdefulla för att vara bakis på – det gäller att få kvalitetstid med barnen… Vänta bara det är nästa steg…

  8. 9 samtidigt fredag 20 februari, 2009 kl. 17:26

    Hörrududu… Det är ingen 40-årskirs! Jag har idrottat tungt ända sedan min 30-årskris! Allt för att kunna upprätthålla min ölkonsumtion och samtidigt bevara den oerhört välbyggda kropp jag begåvats med!

  9. 10 Mr Epo söndag 22 februari, 2009 kl. 01:28

    Tänk på den här när låren börjar kännas tunga…


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv