falsk matematik

-Min kalender säger mig att jag ska ha semester om nio arbetsdagar.
-Min Att-Göra-Lista säger att jag ska ha semester om sådär nitton arbetsdagar.

Knepig ekvation.

3 Responses to “falsk matematik”


  1. 1 Anna måndag 16 mars, 2009 kl. 22:30

    Du måste lita på din kalender. En kalender har aldrig fel.

  2. 2 Turtlegirl måndag 16 mars, 2009 kl. 22:44

    Känns igen! Vi har nog samma slags kalender kan jag lova!

  3. 3 samtidigt tisdag 17 mars, 2009 kl. 11:42

    Ojoj… nu börjar det bli bråkigt på kontoret. Kalendern bad just Att-Göra-Listan att dra åt skogen… Det här kommer att bli en svettig uppgörelse!


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv