omedial

Mitt hushåll har just förändrats från ett hushåll med två mantalsskriva medborgare till ett hushåll med endast en mantalsskriven medborgare. I samma veva försvann den ganska mycket möbler. Och ganska mycket teknik.

Jag har ingen TV.
Jag har ingen telefon.
Jag har ingen internetuppkoppling.

Dessutom har jag slarvat bort min laddare till mobilien så helgen spenderades dessutom utan mobil. Jag måste erkänna att jag fick lite småpanik. Det var som att sitta i Kalahariöknen och undra vad fan som hände i omvärlden.

Sen gjorde jag en kopp kaffe, satte på en vinylskiva och kom fram till att jag nog skulle överleva.

4 Responses to “omedial”


  1. 1 Miss Pling tisdag 2 juni, 2009 kl. 09:05

    Har jag missat något??

  2. 2 samtidigt tisdag 2 juni, 2009 kl. 15:24

    En del. Vi får reda ut det vid lämpligt tillfälle.

  3. 3 Mr Epo tisdag 2 juni, 2009 kl. 15:37

    Jag ringer till Radiotjänst så de kan verifiera:-)

  4. 4 samtidigt onsdag 3 juni, 2009 kl. 13:24

    Ähh.. strunt samma. Jag har nåt decenium till godo från min ungdom, så jag kan gott betala även om jag är TV-lös…


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv