samtidigt riktar sin ilska

Redan innan jag egentligen har byggt upp någon kundrelation med ComHem har jag bestämt mig för att hata dem. Nä, jag har egentligen ingen anledning. Men det känns ändå som ett bra ställe att rikta sin inombords nedtryckta ilska emot.

Och de har spelat mig en del i händerna.

Först funkade inte deras webbsajt när jag skulle beställa. Sen bekräftade de att de bokat dubbla abonnemang till mig. Och igår hade detta moderna IT-bolag skickat hem papperspost till mig som motsvarar en årsavverkning skog för en mindre by i Norrland. Fyra rejäla kuvert med ungefär samma information i allihop.

Fortsätter de såhär kan jag snart hata dem på riktigt! Ser fram emot att installera modemet…

4 Responses to “samtidigt riktar sin ilska”


  1. 1 Samuel Garlöv torsdag 4 juni, 2009 kl. 13:13

    Hej,

    Först och främst, kul att du blivit kund hos oss!

    För det andra så ber jag om ursäkt om det uppstått problem vid beställningen.

    Vad gäller posten du fått från oss så är lösenord, kontonummer mm betraktat som värdehandlingar och går därför den vägen.

    Jag hoppas att du blir nöjd med dina nya tjänster. Framöver kan du även följa oss/mig på twitter.com/ComHemAB. Där finns jag för att lyssna, informera och vägleda i frågor som rör Com Hems tjänster.

    Med vänliga hälsningar,

    Samuel Garlöv
    Com Hem

  2. 2 samtidigt torsdag 4 juni, 2009 kl. 17:40

    Vaket Samuel.

    Vi kan väl säga såhär; Om min installation av modemet och er första fakturering fungerar felfritt, då ska jag överväga att faktiskt tycka om er.

    Lite i alla fall, till att börja med.

    Hälsa Håkan i kundtjänst förresten. Han var trevlig.

  3. 3 Fröken C fredag 5 juni, 2009 kl. 00:34

    LOL!! ComHem är med på noterna 😉

  4. 4 Samuel Garlöv fredag 5 juni, 2009 kl. 08:37

    Ok,

    Håll mig uppdaterad. Ska hälsa Håkan.

    Med vänliga hälsningar,

    Samuel Garlöv
    Com Hem


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv