poke på dig själv du!

Alltså ärligt talat. På Facebook. Vad fan innbär poke?

Den där knappen sitter ju överallt ”Poke Nisse”, liksom. Jag fattar inte och vågar inte prova. Tänk om det betyder att jag hatar Nisse. Eller att jag är intresserad av honom på fel sätt?

Kommer Nisse någonsin att vilja ha med mig att göra om jag pokar honom?

Och kanske ännu värre. Det är då aldrig en käft av Fejjans 200 miljoner användare som har pokat mig. Va fan, är det nåt fel på mig eller? Är jag nån slags paria? Är jag pestsmittad?

What?!

2 Responses to “poke på dig själv du!”


  1. 1 Fröken C fredag 26 juni, 2009 kl. 14:06

    Consider yourself poked… 😉

  2. 2 samtidigt lördag 27 juni, 2009 kl. 20:07

    Ok. Jag fick ett mail som berättade detta tillsammans med en länk till startsidan på Facebook.

    Det gjorde mig inte ett dugg klokare…


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv