digital svininfluensa. eller nåt…

Åter på kontoret. Jag tycker att det är helt ok. Men vi är inte riktigt överens om det.

Jag och min dator.

Blotta tanken på att behöva prestera något jobbigare än hotmail och facebook får den att fullständigt slå bakut. På femåringsnivå skriker den ut att den minsann har fått en trojan i sig och att den fan inte tänker vare sig göra något åt det eller göra något annat.

Underbart.

Nu ligger datorn hos IT med en raderad hårddisk. Det kan den ha! Samtidigt sitter förmodligen nån i Sydkorea med uppgifter om alla mina korttransaktioner de senaste fjorton åren. Fast jag har lite svårt att oroa mig för det. Jag är fullt upptagen av att sitta och vara nöjd, på det där självgoda sättet, med att jag gjorde en back-up på hela hårddisken för en vecka sen…

2 Responses to “digital svininfluensa. eller nåt…”


  1. 1 Jessica måndag 3 augusti, 2009 kl. 18:16

    Önskar att det fanns en ”gilla knapp”… 🙂 Själv ska jag snabbt ta en kopia på min disk…

  2. 2 samtidigt tisdag 4 augusti, 2009 kl. 08:46

    Det rekommenderas varmt…


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv