rebooting pågår

Datorn rebootad. I princip allt kunde återskapas. Det har man ju all anledning att vara nöjd över.

För övrigt har vardagen startat upp lite igen. Även den har rebootats liksom. Just nu går jag och funderar över följande saker som ska rebootas.

Reboota min kropp – Om exakt 46 dagar ska jag springa marathon. Det kräver nog en större mängd träning i kombination med mindre mängd öl och mat.

Reboota mitt arbetsliv – Om exakt sju arbetsdagar kommer mina föräldra- och semesterlediga kollegor tillbaka. Då kanske jag kan sköta mitt eget jobb och inte fem mans som jag gör för tillfället.

Reeboota mitt hem – Sen jag slutade vara DINKY så har det varit lite tomt på parketten i mitt hem. Om tre dagar anländer en TV och en vecka senare även en soffa. Sen återstår det lite bord och smågrejer innan det är ordning och reda på torpet igen!

0 Responses to “rebooting pågår”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv