the big screen

Till vardags funderar jag en hel del över varför människor tycker som de tycker reklamfilmer. Och hur man ska bära sig åt för att tycka annorlunda. Hur man får dem att tycka det man vill att de ska tycka. Hur man påverkar dem. Så reklamfilmerna ”fungerar”.

Det är inte särskilt glamoröst.

Imorgon ska jag med hjälp av en massa popcorns-tuggande människor fundera över om en kommande  film (en riktig liksom…) verkligen fungerar. Om folk förstår. Om de kommer att gilla den. Om den är klippt på bästa sätt. Om den slutar på rätt sätt…

Det känns lite mer glamoröst. Nåja… i alla fall i jämförelse.

Annonser

0 Responses to “the big screen”



  1. Kommentera

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s




samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv