kvällens alternativ [edit]

1 Dricka gratissprit och stå och vara bitter över lågkonjunkturen tillsammans med resten av reklam- och mediebranschen.
2 Intervallträning.

Jag måste vara sjukt jävla dum i huvudet som ens tvekar över vilket jag ska välja.

[Edit: Intervallpass genomfört. Idiotiskt.]

4 Responses to “kvällens alternativ [edit]”


  1. 1 Mr Epo torsdag 3 september, 2009 kl. 15:38

    Det ena utesluter inte det andra. 6 x 4cl är kanske ett lämpligt pass?

  2. 2 samtidigt torsdag 3 september, 2009 kl. 20:34

    Jag förutsätter att du syftar på kolhydratladdning.

  3. 3 Jessica fredag 4 september, 2009 kl. 10:28

    eftersom du inte var där så intog jag din kvot också….

  4. 4 samtidigt fredag 4 september, 2009 kl. 15:44

    Då kanske du kan ta mitt 32 km pass i helgen, så kan jag dricka vin för dig. Det verkar rättvist. Japp! Så får det bli…


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv