internkommunikation

En kund mailar och efterfrågar något som jag skulle levererat för flera veckor sedan. Undrar på ett trevligt och lite försynt sätt om han kan få det i början på nästa vecka. Min hjärna går igång direkt och uttrycker väldigt bestämt:

-Fan också! Kan du inte låta mig vara ifred! Nu blir jag tvungen att att hålla på med den här tråkgrejen i helgen. Hur jävla viktigt kan det vara?! Skit!

Samtidigt ser mina ögon att fingrarna ivrigt börjar hamra på tangentbordet.

-Inga problem. Jag sätter ihop en liten sammanställning så har du den på måndag. Ha en trevlig helg!

Jag måste få mina olika kroppsdelar att börja kommunicera med varandra.

0 Responses to “internkommunikation”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv