nätreklam

Den här fina annonsen har dykt upp lite överallt på internet den senaste månaden. Jag kan inte sluta fundera över den. Den lämnar så många frågor efter sig:

Först och främst:
-Tror ni jag är dum i huvudet?

Och sedan:
-Varför är annonsen i gif och ser ut som om den är gjord 1996?
-Hur många gånger kan man egentligen vara besökare nummer 666 666?
-Hur kan det komma sig att man är besökare 666 666 på en massa olika sajter?
-Hur kan det vara en slumpgenerator som valt mig om jag nu är nummer 666 666?
-Hur kan jag vara utvald när det är ren tur?
-Vad är en möjlig vinnare egentligen?
-Hur kan man säkra något om man bara var möjlig?
-Varför skulle jag tro att det är ett skämt?
-Vad är grejen med alla bilarna?

0 Responses to “nätreklam”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv