manlighet

Det händer att jag tillåter mig själv att vara sådär riktigt grisigt manschauvinistisk. Då sitter jag för mig själv och skrockar åt sånt HÄR .

2 Responses to “manlighet”


  1. 1 Miss Pling måndag 4 januari, 2010 kl. 14:57

    Själv brukar jag och resten av världens kvinnor häpna över mäns uppfattning om hur mycket några centimeter egentligen kan vara när män fickparkerar. Men det är klart, ett par centimeter i andra sammanhang kan ju beskrivas som MYCKET längre… 🙂

  2. 2 samtidigt måndag 4 januari, 2010 kl. 17:32

    Du är bara ännu ett bevis på att kvinnor inte har någon känsla för mått och avståndsenheter.


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv