två dygn

Det är lite kaos nu. Min lägenhet ser ut som om all Dubai’s byggverksamhet har flyttat här. Mitt badrum består av skitiga gipsväggar där det sticker ut lite rör här och var.

Jag har ingenstans att duscha. Jag spolar med en hink.

En morgon består inte längre av en kopp kaffe och dagens tidning, utan man blir väckt av en kille med egen nyckel som klampar in och vill diskutera placering av golvbrunnar.

Jag har av någon anledning två bilar. Varje dag får jag gräva ut dem ur nya snövallar som når upp till backspeglarna.

Jag försöker fiffla ihop allting på jobbet så att jag ska kunna vara ledig nästa vecka. Dessutom försöker jag träna någon gång emellanåt. Och packa ska jag göra nu. Och lite annat.

Nästa vecka kommer att bli väldigt skön!

0 Responses to “två dygn”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv