skilsmässa

Jag langar över nycklarna och en bunt papper till den något hårt blonderade bilförsäljaren. Ny ska jag och Aygon skiljas för gott. Hon försvinner en lång stund tillsammans med nån mekaniker för att se om jag skött om bilen som det förväntas av mig.

Jag dricker automatkaffe och väntar tålmodigt.

Sen kommer den något hårt blonderade bilförsäljaren tillbaka. Med domen. Med domen från mekanikern som bara svarar mot Gud.

-Vi har funnit slitage på vindrutetorkarna. De måste bytas. Slitaget är onormalt och regleras enligt §5. Vi drar av 200 kr från depositionen.

Onormalt slitage av vindrutetorkare. Förlåt att man råkar bo i Göteborg då…

0 Responses to “skilsmässa”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv