ut ur garderoben

Jag har fattat så mycket att Spotify har kopplat ihop sig med Facebook. Det ser ut att delas spellistor hejvilt därinne nu. Men jag fattar inte hur det funkar riktigt. Förmodligen kommer alla på Fejjan snart att se mina spellistor. Det kan väl vara kul.

Fast sakta men säkert inser jag att alla jag känner snart kommer att upptäcka att jag gillar Kelly Clarkson i smyg.

Fan.

2 Responses to “ut ur garderoben”


  1. 2 samtidigt lördag 1 maj, 2010 kl. 09:10

    Jag har hört att Scooter tagit slut på Spotify. Det sägs att nån stolle i Tollered (eller vad det nu heter) har förbrukat allt som fanns.


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv