hälsa

Jag trodde inte det var möjligt, men jag har fått ett brev som är krångligare att tyda än en elräkning. Ett A4-papper fullt med olika värden. Förkortningar. Konstiga bokstäver.

Resultatet av min hälsokontroll.

Jag orkar inte tyda det hela och jag skulle nog kunna ha drabbats av ebola utan att bli medveten om det. Men ett följebrev förklarar i alla fall att jag är frisk.

Som en nötkärna.

2 Responses to “hälsa”


  1. 1 Söder lördag 15 maj, 2010 kl. 15:32

    -Välkommen till min vardag på jobbet =)

  2. 2 samtidigt söndag 16 maj, 2010 kl. 12:59

    Verkar vara väldigt invecklat… 🙂


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv