telefonförvirring

Kvart över sex på morgonen kommer det ett SMS från Lärarinnan.

-Samtidigt! Är du vaken? Ring mig!

Det är väldigt tidigt. Jag blir lite orolig och undrar vad som händer. Jag ringer genast. Inget svar.

Jag ringer igen. Fortfarande inget svar. Jag börja bli riktigt orolig.

Till slut svarar hon yrvaket.

-Vad ville du!? börjar jag.
-Öhhh…vad håller då på med? Jag låg och sov, svarar hon förvirrat
-Men du SMS:ade ju…?
-Men det var ju igår…

Snabbt drar jag mig till minnes att jag faktiskt stängde av telefonen kvällen innan. För att spara batteri. Jag inser att jag fick SMS:et ungefär fem sekunder efter jag satt på telefonen igen.

Jag inser att jag inte är särskilt smart på morgonen.

0 Responses to “telefonförvirring”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv