lassie

När jag kliver ut ut gaten på Arlanda är det uppståndelse och lite rörigt i gången. Jag försöker undvika ett TV-team som filmar och ser mig inte riktigt för. En lång blond kvinna som förmodligen är orsaken till uppståndelsen kommer i vägen. Jag kliver rakt in i henne.

Oojjjj, säger hon med släpig röst.

Mina damer och herrar: Jag har vidrört Maria Montevadhonnuheter, den där hemmafrun.

2 Responses to “lassie”


  1. 1 Fröken C tisdag 6 juli, 2010 kl. 15:20

    Nää, vad avis jag blir! Maria Montazami – min husguru 🙂 Kvinnan som vet vad som är viktigt i livet – läppstift och tofsar!

  2. 2 Herr Söder söndag 11 juli, 2010 kl. 01:00

    Hon skulle ju bege sig till min hemstad för att bo i ett lånat hus på Maria park! Bara lugn, min koloni är inte ens i närheten!
    Välkommen på besök om det beger sig 🙂


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv