rösta för fan

Jag är inte direkt någon fan av varken priser eller TV-galor. Tvärtom. Jag har en stark känsla av Mauro och Plura känner samma sak. De skiter nog i om de får gå på några galor eller vinner några priser.

Det handlar om Kristallen. Ett ganska mediokert och småtrist TV-pris. Jag skulle aldrig utsätta mig för att följa den från min soffa.

I vanliga fall.

Nu är det annorlunda. Det finns ju en chans att Mauro och Plura dyker upp. De är nominerade. De kan till och med vinna. Det är utan tvekan värt den lilla självförnedringen att delta i en TV-omröstning, om det finns en chans att Mauro står där och tacka Plurar med nåt buttert skämt och Plura flinar lite sådär rödvinsmosigt.

Så nu jävlar går ni in och röstar HÄR och HÄR !

Mauro är för övrigt en överflitig Twittrare. Oerhört rolig emellanåt.

2 Responses to “rösta för fan”


  1. 1 Herr Söder torsdag 12 augusti, 2010 kl. 14:02

    -Ok Sir, done!

  2. 2 samtidigt torsdag 12 augusti, 2010 kl. 15:09

    Bra Söder! Du sköter dig!


Kommentera

samtidigt twittrar

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

senaste kommentarer

arkiv