nya träningsformer

Det kom ett mail från mitt gym.

”Vi är återigen först med det senaste! DISCO! Discon är tillbaka in i gruppträningssalarna nu i höst. Kom och dansa 70-tals disco med tidsenliga moves. Du kommer garanterat att ropa – That´s the way aha aha i like it aha aha!”

Kära Life Club – Jag skulle hellre skjuta mig själv.

2 Responses to “nya träningsformer”


  1. 1 Fröken C måndag 23 augusti, 2010 kl. 16:00

    Tror du inte de har ett pass med schyssta kundvagns-moves? Det är ju du jätteduktig på…. 😉

  2. 2 samtidigt måndag 23 augusti, 2010 kl. 20:33

    Jag kör inga kundvagnsmoves. Tomtedansen är min specialare. Den bygger dock på att det ska gå åt så lite energi som möjligt. Och inget av det här har någonting med träning att göra.


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv