fredag kväll

Här sitter man. Ensam i sin lägenhet och tittar på nån jävla familjeunderhållning. Äter kolhydrater. Om 36 timmar är det dags att springa marathon igen.

Uppgång 04.30.

Jag känner mig ganska seriös när jag sitter här med min carboloader. Min vapendragare Kabelnasaren är ute på krogen. Det tycker han är en bra uppladdning. Jag gissar att just den detaljen kommer att nämnas när han ska ursäkta sin tid på söndag kväll.

2 Responses to “fredag kväll”


  1. 1 Mr epo söndag 26 september, 2010 kl. 22:29

    Hoppas att dina ben mår bättre än mina…

  2. 2 samtidigt måndag 27 september, 2010 kl. 20:38

    Måttligt bra. Men det har varit betydligt värre andra gånger.
    Du kanske skulle testa att träna lite mer inför dina lopp…


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv