ryktet på spel

I morgon ska jag på fest i en tveksam lokal med särskilt inbjudna kvinnor. Säpo kommer inte att vara i lokalen.

Fast nu är jag lite tveksam. Tänk om nån skriver en bok om det om 20 år och jag blir tvungen att hålla en pinsam presskonferens mitt i älgjakten.

2 Responses to “ryktet på spel”


  1. 1 Miss Pling måndag 8 november, 2010 kl. 17:44

    Själv skulle jag tänkt – kan kungen så kan jag!

  2. 2 samtidigt måndag 8 november, 2010 kl. 23:51

    Jag tänkte så. Till slut.


Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv