samtidigt i köpenhamn

Vi har ett extramöte före tvådagarsmötet. ”To clear the air”.

I grund och botten går det ut på att analytiker från fyra länder riktar sitt missnöje mot den ansvarige brittiske analytikern. Vi håller på i en och en halv timme.

Jag tänker på att jag skulle vilja gå upp på mitt rum och titta på TV.

Sen övergår analytikerna från fyra olika länder att jämföra GPS-koordinater på sina iPhones för att försöka komma överens om vilken snitthastighet man måste ha för att kunna gå till restaurangen på tio minuter.

Jag föreslår att vi ska bli vänner igen och att den ansvarige brittiske analytikern ska betala drinkarna. Samtidigt upptäcker jag att min norska kollega har fördelaktigt långa ben.

Ja, det kanske blir bra det här ändå.

0 Responses to “samtidigt i köpenhamn”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv