lokalnyheter

Jag tar ibland del av nyheterna från orten där jag växte upp. Det kanske inte händer så mycket spännande, det kan vara en ny rondell eller så.

Men idag basuneras en stor nyhet ut.

Det handlar om Björn som skickat in en låt till melodifestivalen och som där har gått igenom nån slags omröstning för att kvala in. Vem som helst har alltså kunnat rösta.

Björn är förbannad för att hans låt inte kommit med. Det är fusk! Det är riggat! Det är skandal!

Framför allt är Björn förvånad att hans taktik inte funkade. Klart som fan man anklagar alla andra för fusk om inte följande upplägg fungerat:

”Jag la hela min lön på telefonkort och satte upp tre datorer som skickade 100 sms åt gången. Samtidigt mobiliserade jag allt vad jag hade i vänner, familj och arbetskamrater som satte igång och röstade för fullt.”


0 Responses to “lokalnyheter”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

senaste kommentarer

arkiv