samtidigt på familjen

I min värld ligger krogtoaletter i källaren. Därför gör jag om det igen. För femte gången.

Jag går ner i vinkällaren på Familjen och står där och glor på vinlagret och de lite finare gästerna. För femte gången är jag jävligt kissnödig och minns att toaletterna ligger till vänster om baren.

För femte gången vänder jag och klampar med pinsamma steg tillbaka uppför trappan. För femte gången tänker jag att krogtoaletter fan borde ligga i källaren.

 

0 Responses to “samtidigt på familjen”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv