wrap it up

Två av mina absoluta favoriter bland ämnen att raljera över är:

-Scrapbooking, dvs dagispyssel för vuxna.
-Yrkestitlar som försöker höja en yrkesgrupps status på ett ogenerat fånigt sätt. Ni vet… Make-Up-Artist, Nagelterapeft osv.

Döm om min förvåning när jag i reklamhögen hittar kvinnan som mästerligt lyckas kombinera dessa två saker.

Annica Thorberg!

Annica är uppenbarligen en jävel på att slå in paket. Hon turnerar runt på olika köpcentra och visar upp sina färdigheter. Inget fel i det. Det är väl trevligt med fina paket och alla kan ju inte rädda världen till vardags. Men…

Hon titulerar sig… wrapartist!

Och hur jag än försöker så förmår jag mig inte att sluta skratta.

0 Responses to “wrap it up”



  1. Kommentera

Kommentera

samtidigt twittrar

senaste kommentarer

arkiv