kraft

Häromveckan knäckte jag en hjulbult på min bil när jag lekte Byta Däck. Igår lyckades jag ge min dörrnyckel ett korkskruvsliknande utseende efter att ha tagit i lite extra när jag tyckte låset var lite trögt.

Uppenbarligen besitter jag någon slags superkrafter, men har svårt att kontrollera när jag har nytta av dem.

Typiskt.

1 Response to “kraft”


  1. 1 iashemlis måndag 13 december, 2010 kl. 17:50

    Haha*
    Det är inte lätt….


Kommentera

samtidigt twittrar

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

senaste kommentarer

arkiv